Перспективний педагогічний досвід Харчук Емми Йосипівни

Тема: «Счасні підходи до використання музично-дидактичних вправ у формуванні ключових компетентностей вихованців гуртка "Вокальни внсамбль "Золотий ключик"

Перспективний педагогічний досвід Ратушинської Валентини Володимирівни

Тема досвіду «Індивідуальний освітній маршрут педагога – специфічна інновація у системі допрофесійної підготовки учня». В процесі становлення системи організації роботи театрального гуртка: створена робоча програма з навчання театральному мистецтву у Зразковому театральному гуртку «Трамвайчик»; запроваджена гуманістична система виховання; накопичені авторські розробки занять та їх дидактичне забезпечення; розроблена модель виховання особистості артиста; створена система формування творчої особистості; розроблені освітні маршрути як для самого педагога, так і для учнів, що планують поступати до відповідних навчальних закладів; ініціювання застосування моніторингу знань учнів на всіх етапах навчання

Педагогічний досвід Думинської Ірини Володимирівнии, керівника Зразкового естрадного танцю

Постійний творчий пошук та аналіз педагогічної діяльності спонукали мене, Ірину Володимирівну Думинську, керівника Зразкового ансамблю естрадного танцю «О-ля-ля», до створення системи роботи, яка забезпечує високий рівень формування предметних та життєвих компетентностей вихованців, та випускників, які продовжують навчання за хореографічним напрямком, а також узагальнення досвіду інтегрованого підходу до викладання хореографії в позашкільній освіті. Досвід роботи з впровадження інноваційних технологій отримав схвалення на педагогічних конкурсах, семінарах, конференціях різного рівня.

Педагогічний досвід Поплавського Вячеслава Леонідовича

Провідна педагогічна ідея досвіду: багатоголосний спів як величний, монументальний, яскравий з різноманітною звуковою колористикою має великий вплив на розвиток вокальних здібностей дітей в умовах ансамблю джазового співу «Старий рояль». Педагогічний досвід «Розвиток вокальних здібностей вихованців засобами багатоголосного співу» представлений важливим різноманітним навчальним матеріалом та методичними напрацюваннями: розробки ігор, проблемних ситуацій, введенням дітей в атмосферу особистого успіху – це все і є інструментарієм фахівця (відкриті заняття: «Робота над багатоголоссям. Побудова джазового акорду», «Методи та прийоми роботи над багатоголоссям», майстер клас «Багатоголосся.

Педагогічний досвід Андронюка Д.Д., керівника гуртка

Опис власного педагогічного досвіду роботи «Формування життєвих та предметних компетентностей обдарованих дітей засобами інформаційно-технічної творчості в умовх закладу позашкільної освіти» керівника гуртка відділення науково-технічної творчості Центру позашкільної освіти ім. О.Разумкова Андронюка Дмитра Дмитровича

Педагогічний досвід роботи Смичка Б.І.

Мета досвіду: теоретичне обґрунтування та методико-дидактичне забезпечення впровадження особистісно орієнтованої системи роботи з обдарованими дітьми науково-технічного напрямку для забезпечення саморозвитку та професійного самовизначення дітей в умовах закладу позашкільної освіти.

Центр позашкільної освіти імені Олександра Разумкова, управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради. Комплексний багатопрофільний позашкільний навчальний заклад.

КОНТАКТИ
13301, м. Бердичів, вул. Вінницька 21
(04143) 2-11-89 Тел.
cpo.razumkova@ukr.net

Міністерство освіти і науки України Інститут обдарованої дитини НАПН України Педагогічна преса Український центр позашкільної освіти