Тема: «Счасні підходи до використання музично-дидактичних вправ у формуванні ключових компетентностей вихованців гуртка "Вокальни внсамбль "Золотий ключик"
Тема досвіду «Індивідуальний освітній маршрут педагога – специфічна інновація у системі допрофесійної підготовки учня». В процесі становлення системи організації роботи театрального гуртка: створена робоча програма з навчання театральному мистецтву у Зразковому театральному гуртку «Трамвайчик»; запроваджена гуманістична система виховання; накопичені авторські розробки занять та їх дидактичне забезпечення; розроблена модель виховання особистості артиста; створена система формування творчої особистості; розроблені освітні маршрути як для самого педагога, так і для учнів, що планують поступати до відповідних навчальних закладів; ініціювання застосування моніторингу знань учнів на всіх етапах навчання
Постійний творчий пошук та аналіз педагогічної діяльності спонукали мене, Ірину Володимирівну Думинську, керівника Зразкового ансамблю естрадного танцю «О-ля-ля», до створення системи роботи, яка забезпечує високий рівень формування предметних та життєвих компетентностей вихованців, та випускників, які продовжують навчання за хореографічним напрямком, а також узагальнення досвіду інтегрованого підходу до викладання хореографії в позашкільній освіті. Досвід роботи з впровадження інноваційних технологій отримав схвалення на педагогічних конкурсах, семінарах, конференціях різного рівня.
Провідна педагогічна ідея досвіду: багатоголосний спів як величний, монументальний, яскравий з різноманітною звуковою колористикою має великий вплив на розвиток вокальних здібностей дітей в умовах ансамблю джазового співу «Старий рояль». Педагогічний досвід «Розвиток вокальних здібностей вихованців засобами багатоголосного співу» представлений важливим різноманітним навчальним матеріалом та методичними напрацюваннями: розробки ігор, проблемних ситуацій, введенням дітей в атмосферу особистого успіху – це все і є інструментарієм фахівця (відкриті заняття: «Робота над багатоголоссям. Побудова джазового акорду», «Методи та прийоми роботи над багатоголоссям», майстер клас «Багатоголосся.
Опис власного педагогічного досвіду роботи «Формування життєвих та предметних компетентностей обдарованих дітей засобами інформаційно-технічної творчості в умовх закладу позашкільної освіти» керівника гуртка відділення науково-технічної творчості Центру позашкільної освіти ім. О.Разумкова Андронюка Дмитра Дмитровича
Мета досвіду: теоретичне обґрунтування та методико-дидактичне забезпечення впровадження особистісно орієнтованої системи роботи з обдарованими дітьми науково-технічного напрямку для забезпечення саморозвитку та професійного самовизначення дітей в умовах закладу позашкільної освіти.
Центр позашкільної освіти імені Олександра Разумкова, управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради. Комплексний багатопрофільний позашкільний навчальний заклад.
КОНТАКТИ13301, м. Бердичів, вул. Вінницька 21(04143) 2-11-89 Тел.cpo.razumkova@ukr.net