ДОВІДКА
про підсумки проведення Тижня Психології
Відповідно до річного плану роботи Центру позашкільної освіти ім. О.Разумкова, плану роботи практичного психолога з 27.01.20 – 31.01.20 в рамках Тижня психології для гуртківців та педагогів було проведено ряд заходів, з метою створення комфортних умов для дітей та педагогів через пізнання внутрішнього світу власної особистості та особистості інших людей, розвиток пізнавальної активності гуртківців, пропаганду навичок конструктивного спілкування, прагнення до самопізнання, розкриття творчого потенціалу учасників освітнього процесу, створення позитивного емоційного настрою.
Заходами було охоплено три відділення Центру позашкільної освіти ім. О.Разумкова: відділення художньо-естетичного напряму, відділення науково-технічного напряму, відділення еколого-натуралістичного напряму.
зелений колір символізує наполегливість, самовпевненість, самоповагу, впертість. спокій;
Жовтий колір відображає активність, комунікативність, допитливість, оригінальність. радість;
Червоний колір відображає силу волі, активність, щастя;
Синій символізує спокій, задоволення, ніжність і прихильність, образу.
Аналізуючи колір настрою, в Центрі позашкілля переважає жовтий колір.
Цей колір іскриться оптимізмом, він символізує спокій, невимушеність у відносинах з людьми, інтелігентність.
Продовжився тиждень акцією «Дерево побажань». Діти, батьки, гуртківці на стікерах писали свої побажання для Центру позашкільної освіти ім.О. Разумкова, щиро дякуємо за вашу взаємодію!
Акція «Паркан відвертості» - під час якої було запропонувано всім бажаючим на імпровізованому паркані написати відверто свої побажання, пропозиції, думки, зауваження щодо навчання в закладі. Аналізуючи написи, зауважень ми не маємо, зате дякуємо за відверті думки, бажання та мрії!
Панорама тестів « Пізнай себе»
Разумковцям було запропоновано пройти невеличкі, однак цікаві психологічні тести і дізнатися про свій внутрішній світ трішечки більше. Це графічний тест, тест «Обери дерево - пізнай себе», тест «Дерево з чоловічками» та ін.. Діти, батьки та педагоги із задоволення пізнавали та аналізували себе.
У рамках проведення Тижня психології було проведено відео-інтерв’ю «Мої емоції в Центрі позашкілля», відзнято з гуртківцями ЦПО ім..О.Разумкова ряд відеороликів, де діти ділились своїми думками, емоціями, які вони відчувають під час навчання в гуртках, на конкурсах, під час виступів, діти висловили свої думки, побажання до подальшого навчання.
Тож чого діти чекають? Це поїздок, екскурсій, виступів на сцені, конкурсів, нових знайомств, отримувати знання, перемог у конкурсах, відзнаки «Кращий разумковець».
Незабутні емоції дітей….це екскурсія до «Білилівського лісу», табір «Разумковців», виставки, перемоги у конкурсах, можливість створити щось унікальне власноруч, вперше отримати грамоту за перемоги, подорожі, нагородження «Найкраща ялинка – не зрубана», виступи на новорічній казці, поїздки до інших країн.
Устами дітей : «Ми популярний заклад!»
Арт - терапевтичне заняття «Ебру» для дітей дошкільного віку.
Мистецтво Ебру, несе емоційний, творчий характер, передбачає формування в дітей дошкільного віку естетичні сприйняття, розвиток творчості.
По своїй суті Эбру - це гармонія танцю фарб і води. Слово «витонченість» може послужити його визначенням. Мистецтво Ебру вимагає особливого старання й старанності; кожен розпис у стилі Ебру унікальний й неможливо створити два однакових аркуші.
Заняття сприяло:
На занятті діти знайомились з мистецтвом малювання на воді, перетворювались на чарівників і створювали справжні шедеври.
Ми стимулюємо дітей довіряти своєму власному сприйняттю і досліджувати свої творіння як самостійно, так і за допомогою фахівців.
Арт-техніка «колаж» – «Мій гурток – найкращий»
Техніка створення колажу полягає в приклеюванні чи прикріпленні будь-яким іншим способом на основу (найчастіше паперову) найрізноманітніших вирізок (фотографій, зображень з журналів, газет, листівок, плакатів, а також якихось їхніх деталей, слів, букв, символів) на визначену тему. Використання вирізок у колажу відбувається за рахунок вибору образів, їх просторовою організацією у визначеному порядку, наділення образів власними значеннями.
Передусім, важливо зазначити, що «колаж» досить простий у виконанні, тим самим кожен має можливість досягти успішного кінцевого результату, що сприяє формуванню позитивної установки на подальшу творчу діяльність, підвищує самооцінку, знижує напругу. Також колажування сприяє розвиткові прогностичного мислення. Візуалізація бажань сприяє розвитку уяви, підключаючи тим самим підсвідомість. Підсвідомість становить 90% психіки людини, і от коли підсвідомо ми налаштовуємо себе на реалізацію своїх бажань, наш мозок починає самостійно розвивати шляхи, методи і способи перетворення бажання в реальність.
Арт-техніка «колаж», дає час на міркування, можливість змінити композицію, переставити компоненти місцями, спробувавши стільки варіантів, скільки необхідно. Готові зображення дозволяють структурувати експресивний процес. Крім того, ця техніка дуже наочна і несе як терапевтичний ефект, так і надає можливості для діагностики.
Тож гуртківці створювали колажі на тему «Мій гурток - найкращий», активно працювали, розповідали чим саме їх гурток особливий, переконували і знайомились. Робота проходила цікаво, так діти гуртка «Тварини рідного краю» працювали з дітками гуртка «Любителі домашніх тварин», що дало можливість краще познайомитись і пізнати особливості кожного. Гурток «Художня майстерня» знайомився із колективом театр пісні «Краплинки», гурток «Юні екологи-дослідники» з гуртком «Зоосвіт», гурток «Моделювання іграшок - сувенірів» з гуртком «Історико-технічне стендове моделювання», а також гурток «Декоративний розмай», гурток «Початкове технічне моделювання» (ПТМ) та гурток «Творча майстерня». Кожен з них особливий, неповторний і найкращий!
Центр позашкільної освіти імені Олександра Разумкова, управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради. Комплексний багатопрофільний позашкільний навчальний заклад.
КОНТАКТИ13301, м. Бердичів, вул. Вінницька 21(04143) 2-11-89 Тел.cpo.razumkova@ukr.net