Засідання педагогічної ради ЦПО ім. О.Разумкова від 26.11.21р.

Засідання педагогічної ради ЦПО ім. О.Разумкова від 26.11.21р.
  • ПОРЯДОК ДЕННИЙ

    засідання педагогічної ради закладу

    «Практико-орієнтовані технології навчання як умова ефективного професійно-орієнтованого  процесу у ЦПО ім. О.Разумкова»

    від 26.11.21.

    1. Проєктна робота як засіб поєднання теорії і практики у процесі навчання. Досвід реалізації проєктів у ЦПО ім. О.Разумкова

    Доповідач: Олена Боровська

    • Тренінг «Проектуй і дій»

    Тренер: Ваховська Н.О.

    • Ефективність використання годин індивідуальної роботи у закладі

    Виступ Пінчукової Т.А.

    1. Особистісно-орієнтоване навчання як умова створення вихованцями власної, індивідуальної, освітньої траєкторії.

    Доповідач: Діна Музиченко

    • Ефективні освітні інструменти для реалізації профільного навчання у гуртках екологічного  напрямку.

    Виступ Рощенюк О.А.

    • Інноваційні гуртки як нова можливість задоволення  запитів дітей та батьків на нові актуальні сучасні професії

    Виступ Смичка Б.І.

    • Профорієнтаційні компоненти в освітньому процесі художньо-естетичного напряму

    Виступ Вялової О.В.

    • Інше

          

     

    ПРОЕКТ РІШЕННЯ

    педагогічної ради

    від 26.11.21.

     

    1. Вважати проектну діяльність дітей та педагогів одним з головних напрямків діяльності закладу позашкільної освіти у формуванні життєвих та предметних компетентностей дітей
      • Керівникам гуртків організовувати освітній процес з акцентом на формуванні у дітей інтересу та мотивації до професії за профілем навчання у гуртках ЦПО
      • Головам методичних об’єднань включити в тематику засідань питання розробки проєкту профорієнтаційного спрямування: «Всі ми родом з ЦПО»
      • Адміністрації налагодити співпрацю (підписання угод) з профільними закладами вищої та середньої спеціальної освіти відповідно до напрямків позашкільної освіти
    2. Вважати особистісно-орієнтоване навчання важливою умовою створення вихованцями власної, індивідуальної, освітньої траєкторії.
      • Методичній службі, керівникам гуртків забезпечити системний підхід до організації та проведення профільної практики, розвитку інтелектуальних та творчих здібностей дітей шляхом залучення до конференцій, участі у конкурсах різного рівня
      • Адміністрації продовжувати роботу з модернізації освітнього простору ЦПО, залучення спеціалістів для відкриття нових гуртків відповідно до запитів батьків та дітей
      • Продовжити співпрацю з Бердичівським фаховим педагогічним коледжем з організації практики для студентів та популяризації роботи педагога-позашкільника
      • Створювати педагогічні умови для виявлення та супроводу обдарованих дітей, створення Електронного портфоліо як індивідуальної освітньої траєкторії вихованців гуртків
    • Забезпечити методичний супровід та розширення кола освітніх суб’єктів профорієнтаційної діяльності:

    3.1. створити оптимальні умови для професійного розвитку педагогічних працівників закладу;

    3.2. сприяти виявленню та поширенню кращих практик профільного навчання та професійної орієнтації вихованців гуртків;

    3.3. заступнику директора з навчальної роботи Ваховській Н.О. розробити план заходів у межах тижня профорієнтаційної роботи «Моя професія родом з ЦПО». Термін проведення: 24.01-29.01.22.

    3.4. керівникам гуртків у план виховної роботи на II семестр включити профорієнтаційні заходи для дітей.

     

Центр позашкільної освіти імені Олександра Разумкова, управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради. Комплексний багатопрофільний позашкільний навчальний заклад.

КОНТАКТИ
13301, м. Бердичів, вул. Вінницька 21
(04143) 2-11-89 Тел.
cpo.razumkova@ukr.net

Міністерство освіти і науки України Інститут обдарованої дитини НАПН України Педагогічна преса Український центр позашкільної освіти