МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ У ЦПО ІМ.О.РАЗУМКОВА
Характерною ознакою методичної діяльності є постійний пошук шляхів та засобів удосконалення структури і змісту навчально-методичного забезпечення виховного процесу в навчальних закладах міста, створення динамічної системи методичної роботи.
Завдання методичної роботи
- всебічне інформування педагогів про сучасні наукові педагогічні досягнення;
- створення належних умов з метою сприяння підвищенню професійної майстерності педагогів через розвиток у них творчого потенціалу;
- формування бажання працювати по-новому;
- оволодіння змістом та методикою інноваційних педагогічних технологій;
- освоєння технологій розробки та застосування педагогічних інновацій;
- вивчення, узагальнення, поширення перспективного педагогічного досвіду,
- сприяння соціалізації педагогів і учнів в умовах інформаційного суспільства;
- формування індивідуального стилю діяльності педагогів .
У межах роботи над науково-методичною проблемою в закладі організована діяльність таких форм роботи:
- Методична рада.
- Методичні об`єднання.
Науково-методична підготовка педагогічних працівників закладу:
- адресний семінар;
- робота з методичної проблеми;
- методичні об’єднання.
Наукове забезпечення через засоби педагогічної інформації:
- методичні рекомендації;
- інструктивно-методичні наради.
Психологічна освіта педагогів:
- психолого-педагогічні семінари;
- тренінгові заняття;
- індивідуальні консультації.
- Науково-дослідницька робота:
- науково-дослідницька робота педагогів;
- участь у різноманітних конкурсах.
Робота з молодими педагогами:
- наставництво;
- Індивідуальні консультації;
- "майстер-клас” (для молодих педагогів);
Пріоритетними напрямами науково-методичної роботи в закладі є:
- запровадження сучасних особистісно-орієнтованих форм і методів організації педагогічного процесу, комп’ютерно-орієнтованих технологій;
- системний аналіз змісту, форм і методів навчально-виховного процесу;
- науково-методичне забезпечення розвитку гурткової роботи;
- розробка сучасних навчальних програм, посібників;
- сприяння створенню оптимальних умов для інтелектуального розвитку кожної дитини як особистості, виявлення і розвиток її здібностей з урахуванням її вікових особливостей;
- вивчення та узагальнення педагогічного досвіду керівників гуртків закладу;
- сприяння соціалізації педагогів та учнів в умовах інформаційного суспільства.
При цьому значна увага приділяється різним формам роботи:
- індивідуальним,
- груповим,
- колективним.
Організована діяльність основних заходів науково-методичної роботи в закладі:
- Засідання науково-методичної ради;
- Інструктивно -методичні наради;
- Індивідуальні та групові консультації;
- Методичні об’єднання в закладі;
- Організація роботи з молодими педагогами.
Значна увага в закладі приділяється участі педагогів в основних творчих заходах:
- тиждень педагогічної майстерності;
- відкриті заняття гуртків ;
- участь у Всеукраїнському конкурсі серед педагогів позашкільних навчальних закладів України на кращі освітні проекти, програми, посібники з проблем духовного виховання підростаючого покоління;
- участь у педагогічних фахових конкурсах;
- висвітлення матеріалів з досвіду роботи в засобах масової інформації.
В методкабінеті закладу створено інформаційний банк даних:
- Обдарована дитина(який містить інформацію про обдарованих дітей, відомості про переможців міських, обласних та Всеукраїнських оглядів, конкурсів);
- Банк діяльності навчально-виховного процесу в позашкільному закладі(в якому знаходяться матеріали на електронних носіях проведення: відкритих занять, творчих портретів гуртків та творчих звітів закладу, творчих звітів педагогів над методичною темою);
- Методичні рекомендації з питань діагностики закладу(методичні розробки, пам’ятки з питань навчально-виховного процесу в закладі);
- Проектна діяльність гурткової роботи в позашкільному закладі.
Розміщені наглядно-інформаційні куточки:
- Структура методичної роботи в закладі;
- Вивчаємо досвід колеги;
- На допомогу керівникам гуртків позашкільного закладу.
В наявності нормативно-правова база, навчальні програми відповідно до напрямків роботи гуртків, студій. Ведеться вся необхідна ділова документація.
Основними завдання методичної роботи є:
- спрямувати зміст форм методичної роботи на виконання Закону України „Про освіту”, Національної доктрини розвитку освіти України, Закону України „Про позашкільну освіту”; Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації»;
- забезпечити реалізацію особистісно зорієнтованих технологій, інтерактивних технологій навчання й виховання в усіх елементах структури педагогічного процесу.
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДДІЛ

Завідувач відділом: Рощенюк Оксана Анатоліївна. Освіта вища, закінчила Житомирський педагогічний інститут ім. І.Франка, спеціальність: вчитель біології. Стаж роботи: 25 років.
Методисти:

Ланцова Олена Миколаївна, методист вищої категорії, освіта вища, закінчила Український державний педагогічний університет ім. М. Драгоманова в 1994 за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)», стаж роботи 39 років.

Станкевич Наталія Сергіївна, методист, освіта вища, закінчила Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського у 2007р. за спеціальністю «Хімія, біологія, екологія», стаж роботи 10 років.

Музиченко Діна Миколаївна, методист, освіта вища, закінчила Кіровоградський державний університет ім. В. Вінниченка у 2010 р. за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Музична педагогіка і виховання», стаж роботи 9 років.
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОДИНИЦІ ВІДДІЛУ
Методичне об`єднання педагогів науково-технічного напряму, голова Станкевич Н.С. \
Методичне обєднання педагогів відділення еколого-натуралістичного напряму, голова Рощенюк О.А.
Методичне обєднання педагогів вокального мистецтва,
голова Музиченко Д.М.

Методичне об`єднання педагогів хореографічного,
театрального мистецтва,
англійської мови, голова Ланцова О.М.

Методична рада закладу
.jpg)