Роботи переможців міського етапу обласної виставки "Сучасна освіта Житомирщини-2021"

Роботи переможців міського етапу обласної виставки
  • АНОТАЦІЯ

    до методичних розробок учасників міського етапу обласної виставки

    перспективного педагогічного досвіду «Сучасна освіта Житомирщини»

     

    1. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК

    з/п

    Назва роботи

    Автор

    Анотація

    1

    «Інтуїтивний живопис як особливий спосіб розкриття особистості»

    Сапонюк

    Валентина Олександріівна

    Навчально-методичний посібник «Інтуїтивний живопис як особливий спосіб розкриття особистості» розкриває особливості впровадження методики інтуїтивного малювання в умовах позашкільної освіти. Посібник містить практичні матеріали застосування даної методики в умовах гуртка «Чарівний пензлик». Детальна техніка малювання  відкриває можливості даного посібника для самостійного навчання дітей живопису. Педагоги можуть також скористатися інформаційним матеріалом, який доповнює практичну частину використання методів інтуїтивного малювання. Зміст навчально-методичного посібника доступно та у повній мірі розкриває  різні методи правопівкульного малювання. Цінність даного посібника полягає також в тому, що відеоматеріали майстер-класів з інтуїтивного матеріалу можуть бути використані для дистанційного навчання  учнів.

    Представлені матеріали рекомендовано для практичного використання  в роботі педагогам закладів позашкільної та  загальної середньої освіти.

     

    2

    «Створення виховного простору  для дітей з особливими освітніми потребами «Діти дітям»

    Вікарій Леся Вікторівна, Кузьмук

    Катерина

    Олександрівна

    У роботі представлені матеріали інноваційної діяльності Центру позашкільної освіти ім. О. Разумкова по розширенню доступності позашкільної освіти, створення освітніх умов для спільної навчальної та соціально-реабілітаційної роботи вихованців гуртків та дітей з особливими освітніми потребами як найбільш важливої та ефективної форми виховання толерантної, гуманістичної, відкритої до суспільства особистості.

    У матеріалах  розкриваються основні шляхи вирішення завдань, спрямованих на успішну соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, їх реабілітацію та навчання: системи надання спеціальних освітніх і фахових послуг для дітей з особливими освітніми потребами; науково-методичне забезпечення; впровадження інноваційних педагогічних технологій та розширення соціального партнерства.

                Представлені матеріали рекомендовано для ознайомлення та використання в роботі педагогам закладів позашкільної, загальної середньої та дошкільної освіти, інклюзивно-ресурсним центрам. Практичні матеріали з досвіду роботи допоможуть побудувати дієву та ефективну систему по створенню умов відкритого суспільства, гуманістичного та спрямованого на створення рівних умов та можливостей для різних людей.

    3

    «Сучасні педагогічні технології навчання та виховання як засіб творчого розвитку  музичних здібностей дітей у вокальних гуртках художньо-естетичного напряму»

    Музиченко

    Діна Миколаївна

           У роботі створений досвід та розроблені рекомендації педагогам – позашкільникам щодо використання сучасних педагогічних технологій навчання та виховання як засобу творчого розвитку вихованців  вокальних гуртків художньо-естетичного напряму Центру позашкільної освіти ім. О. Разумкова. Ці технології розвивають музичні здібності вихованців у цікавій формі.

            Представлені матеріали рекомендовано для ознайомлення та використання в роботі керівникам вокальних гуртків закладів позашкільної освіти, методистам художньо-естетичного напряму та викладачам музичного мистецтва у закладах загальної середньої освіти. Методичні рекомендації, що вміщені у посібнику відкриють перед дитиною можливість самовдосконалюватися, нададуть можливість керівникам вокальних гуртків розвивати музичні здібності дітей в цікавій ігровій формі через використання різноманітних педагогічних технологій та робить освітній процес на заняттях у ЗПО творчим та цікавим.

     

     

    1. ДИДАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК

    з/п

    Назва роботи

    Автор

    (авторська група)

    Анотація

    1

    «Джерела живлення»

    Смичок Борис Ілліч

     

     

     

     

     

     

    Дидактичний посібник «Джерела живлення» містить дидактичні поняття і категорії, факти і явища, процеси в їх  взаємозв’язках і єдності, що має забезпечити створення ефективної, науково обґрунтованої системи технічних знань, умінь і навичок з теми  «Джерела живлення» навчальної програми «Радіоелектронне конструювання» у закладі позашкільної освіти.

                Представлені матеріали рекомендовано для практичного використання  в роботі педагогам закладів позашкільної та  загальної середньої освіти.

     

    2

    «Інтегрований простір як вимога сьогодення у забезпеченні інноваційної діяльності педагогів закладу позашкільної освіти»

    Ланцова Олена Миколаївна

    У посібнику представлені матеріали з досвіду роботи методиста,  керівників хореографічних колективів та гуртків циркового і театрального мистецтва Центру позашкільної освіти ім. О. Разумкова по використанню ідей інтеграції як на заняттях, так і під час проведення методичних заходів. У роботі пропонуються плани-конспекти занять хореографічних колективів різних напрямків (сучасний, естрадний, бальний), заняття інтегрованого гуртка раннього розвитку дитини, гуртка циркового мистецтва та розробка засідання методичного об’єднання з елементами інтеграції.

    Запропоновані матеріали розширюють можливості покращення освітнього процесу та методичного забезпечення гуртків хореографічного, театрального та циркового  мистецтва, гуртків раннього розвитку дітей.

    Представлені матеріали рекомендовані для керівників гуртків художньо-естетичного напрямку та методистів закладів позашкільної освіти та закладів загальної-середньої освіти. Розробки практично спрямовані і допоможуть побудувати ефективний освітній процес, методичну роботу закладу з використанням прийомів інтеграції.

     

    1. НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

    з/п

    Назва роботи

    Автор

    Анотація

    1

    Навчальна програма еколого-натуралістичного напряму  з позашкільної освіти «Юні екскурсоводи-краєзнавці»

    Рощенюк

    Оксана

    Анатоліївна

    Навчальна програма «Юні екскурсоводи-краєзнавці» основного рівня навчання, спрямована на залучення дітей середнього шкільного віку до позашкільної освіти. Програма розрахована на 3 роки навчання.

    Тематика програмового матеріалу спрямована на поглиблення та розширення знань з краєзнавства, географії, історії, екології рідного краю,  формування у дітей екологічного мислення, посильної природоохоронної діяльності та розуміння екологічних проблем регіонального рівня та шляхи їх вирішення на особистісному рівні.

     

    2

    Навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму гуртка «Оркестр духових інструментів»

    Діна

    Миколаївна

    Музиченко

    Програма розрахована для роботи з вихованцями віком від 9 до 17 років  з урахуванням їх індивідуальних здібностей та фізичних властивостей. Програма є трирівневою: початковий рівень навчання  - терміном  2 роки; основний - 4, вищий – 2 роки навчання.  

    На початковому етапі навчання більше уваги приділяється індивідуальним заняттям, вивченню музичної грамоти, вибору музичного інструменту. Рецензована програма оцінюється за контрольними показниками. Контрольні заняття з перевірки практичних навичок проходять у формі концертів.

    Керівник має можливість обирати види контролю як для різних напрямків підготовки, так і для розділів та тем.

     

     

    1. ПРАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК

    з/п

    Назва роботи

    Автор

    Анотація

    1

    «Художнє випилювання лобзиком як мистецтво виготовлення стилізованих виробів»

    Філімонова

    Лариса

    Михайлівна

    Навчально-методичний посібник «Художнє випилювання як мистецтво виготовлення стилізованих виробів» пропонує методику та технічні прийоми роботи з лобзиком у сучасному розрізі. Дана робота розкриває усі тонкощі  з мистецтва художнього випилювання, які забезпечать педагогів та дітей умовами для формування навичок роботи з лобзиком. У посібнику запропонована велика кількість робіт з поетапним описом роботи та кресленнями.

    Представлені матеріали рекомендовано для практичного використання  в роботі педагогам закладів позашкільної, загальної середньої освіти та для родинної творчості.

     

  • Доценко Т.О..pdf 0

    Матеріали досвіду Боровської О.В..pdf 0

    Методична розробка Вялкова.pdf 0

    Методична розробка Савенко.pdf 0

    Методична розробка Яковлєва.pdf 0

    Проект Вялова О.В..pdf 0

Центр позашкільної освіти імені Олександра Разумкова, управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради. Комплексний багатопрофільний позашкільний навчальний заклад.

КОНТАКТИ
13301, м. Бердичів, вул. Вінницька 21
(04143) 2-11-89 Тел.
cpo.razumkova@ukr.net

Міністерство освіти і науки України Інститут обдарованої дитини НАПН України Педагогічна преса Український центр позашкільної освіти